2016-09-13

‎走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 3 (景點)


前篇|《‎走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 1(背景)》、‎走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 2(交通)|後篇《走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 4 (飲食)

《走過烽火大地》‬第三回,呢一篇主要會集中講下啲景點。

德黑蘭有好多公園同博物館,夠玩幾日!

Jamshidieh Park

Jamshidieh Park 係德黑蘭其中一個公園,環境好靚架!

公園依山而建,行上啲有隻金屬做的鷹








係公園遇到一班媽媽帶住小朋友出黎玩,我覺得佢地好得意





















係呢個Trip 發覺佢地大人細路影相都鐘意Chok,特登唔望鏡頭架!!! 應該呢到興咁樣影相。




















女仔好靚添! 佢地五官分明,輪廓好深。

左邊個女仔好似茉莉公主 ^^





跟住仲有人請我地飲返杯茶,佢地的生活都好悠閒。

我見伊朗人都好鐘意係自己國家入面周圍去。












「...波斯貓聲音嬌俏...」
呢到好多貓,真係波斯貓...






公園的一個廣場
從公園遠眺德黑蘭





































Darband

之後就去咗一個叫 Darband 的地方, 呢到係有個行山的地方
同當地人合照
佢叫我唔好放上facebook , 因為女仔唔可以隨便同陌生人影相。
不過大家都係後生仔女都唔太理 哈哈


遇到一班軍人
佢地好鬼開心問我邊到黎,話香港佢地識得李小龍同成龍
(其實我地香港人要反思下,點解我地人仲只係識得李小龍? 咁多年都再無一個代表香港的人物,至於成龍就... 我個人想話算把啦!)
伊朗好似禁止同性戀的
但佢地係咁問:「Are you gay? 」玩野咩...
不過佢地比我感覺係,覺得好似我地人會開放啲,外國人人都係gay 咁...
我要強調,我鐘意女人的

用黎送貨的騾仔
(對唔住! 我諗起鄭中基) 
荼檔

伊朗應該出產好多梅呀,棗呀咁
好易見到有鋪頭賣



























跟住食個lunch,同司機講得唔清楚... 佢以為我要食好西,帶咗我去餐廳食
其實我想食本地野多啲




餐廳影出去



 Golestan Palace - 世界文化遺產



Golestan Palace 係一個世界文化遺產,附近有廣場同寺廟,一夠鐘真係全世界啲人衝入寺廟到拜一拜。 如果坐地鐵就係「Panzdah Khordad」站落。















博物館同皇官都要收入場費,5000 Rials。
成個皇宮都係玻璃黎


有工作人員進行保養工作






好可愛的貓仔
圖案都有做保養


皇宮出面有呢啲小火車

寺廟
有學生做緊寫生

有一個藝術家做展覽


有單車租
有馬車坐


3000-6000 Rials店
類似啲$10店,但賣啲手飾好多係大陸野


廣場外好熱鬧,呢個係警察

























Niavaran Palace

(*可能有啲相未必係呢到)























National Museum of Iran


 National Museum of Iran 伊朗國家博物館 收藏好多歷史珍品
 歷史的地圖
伊朗歷史的發展
德黑蘭博物館的列表,多到睇唔晒
偷拍

呢張唔記得邊到 :p
呢張都唔記得邊到

Glassware and Ceramic Museum of Iran

 Glassware and Ceramic Museum of Iran 收藏瓷器同玻璃品





Azadi Tower
Azadi Tower 差唔多係正德黑蘭的正中心,係一個地標嚟,係德黑蘭機場旁邊 (德黑蘭有兩個機場,如果用台北嚟比,呢個機場係松山機場)


彈琴機械人






















唔知點解Azadi Tower 入面放咗一個會彈琴的機械人

Javan Mardan-e-Iran Par

一個公園


睇完咁多個地方,下面係一啲沿途影的相



























































第三篇暫時打到呢一到,下一篇我諗住講下食同市郊。

如果大家鐘意我的旅程,不妨留下Comment 話比我聽 :)


前後篇
|《‎走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 1(背景)
|《‎走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 2(交通)
|《走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 4 (飲食)

沒有留言:

發佈留言