2016-09-13

‎走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 2 (交通)



伊朗係一個充滿歷史的國家,到咗現代發展核武,受到國際的制裁,周邊的國家又有戰亂。搞到好多人覺得伊朗好危險,事實我又無覺得危險播!

不過呢個Trip 有一點工作的元素,所以事前都無做過咩旅遊的準備,本身諗住做野去下,做完就走... 點知唔駛做。

我個幾日住的地方係一個體育城入面

場地單車場


係等緊處理住宿問題的時候
影低咗體育城看更食的飯
搞掂咗就到我食
伊朗可樂、沙律同湯

飯同kabab
黃色應該油


飯堂
之後幾日都每日都同一班運動員一齊食飯
食物每日都大同小異,飯仲有薄餅(佢地叫Bread) 加糖一齊食 同飲荼

伊朗禁酒,但有呢隻無酒精的Beer
第一啖覺得怪味,之後幾日愛上咗

除咗飯都有麵

乳酪

梅味雪條
講完食,就出去市區

伊朗不得不提就係交通情況
亂的程度仲激過九十年代的大陸,仲有應該同制裁關係,條路好多都係舊車

呢條片係落完機,從的士的時候拍的。
開頭覺得好鬼激,之後好快就習慣...

我架的士

的士 

德黑蘭嘅的士係共乘的,即係泥猛的咁,應該有價講的。不過我就無試過,因為接待我的機構幫我搵咗車。

佢地我搵咗個識識地英文的司機,咁我都係逗留4日定5日,所以都係包車算,記得都係4-500 港紙一日左右。(以當地的消費我唔知有無貴咗,不過價錢都合理我無計較咁多)

德黑蘭的士大部分都係綠色,而且好多女司機。

德黑蘭超多車


塞車塞車塞車




兩條行車線,會變三條

亂中有序
我自已都係一個駕駛人士,2012年我已經有4年牌齡,我絕對驚嘆伊朗人的駕駛技術,人人都是車手! 攝位、睇位同加減速絕對唔拖泥帶水。

至於過馬路,就好似青蛙過河咁。我見當地人過馬路唔駛點睇車架,大膽行出去就得,仲要一定要保持節奏順住行,你一驚收慢腳步或者驚行快咗,就會打亂咗個節奏,可能比人撞到。

當你過緊馬路,啲司機發覺唔夠位過會大Brake,我相信90%香港人會被嚇死。





架架車都泊到貼晒邊
女司機

又係女司機

難得見到Mercedes

舊寶馬
油站
我記得當時計過數,油價約港幣$1.5/L

公共交通
德黑蘭公共交通都幾發達,除咗的士之外,有好大的巴士網絡、BRT (呢個先估佢唔到) 仲有地鐵。

因為,我包車個司機有一日下午之後,佢朋友個女結婚,佢要去玩,所以我自由活動。

佢留低咗張景點的波斯文notes,之後我就試下自己坐地鐵同巴士囉,完全睇唔明都溝通唔到,不過伊朗人超熱心幫你,靠身體語言搞掂。



地鐵

地鐵站 - 有英文併音

地鐵飛


記得當時我自己一個係地鐵站口睇緊路線圖,突然有一個18歲的女仔主動問我:「do you need help?」

真係覺得好滾動

(*後生伊朗人開始識英文)










女性專用車卡


之後出咗地鐵站,就係一個無咩人的地方落車轉巴士

係巴士站完全唔識上巴士
好彩有兩個學生幫我,最後佢地話不如帶我去... 真係一齊坐巴士
巴士上
坐巴士都係入錢者

BRT

令我有啲驚喜係,德黑蘭有BRT。啲巴士係中國出品。




轉巴士就係為咗去呢到

Milad Tower (Borj-e-Milad)

有得買飛上觀景台 (對唔住,隔咗太耐又無咗部電話已經唔記得幾錢)








Milad Tower 入面

就係呢位哥仔同佢朋友,帶我坐巴士

飽覽全城

德黑蘭唔多摩天大廈,所以上Milad Tower 可以望晒全個城市。

我好好彩,個日好好天... 聽講德黑蘭平時空氣污染好勁,大部分時間都懞查查。










德黑蘭北部係一個大山脈,親眼見到好有氣勢!  




Milad Tower 下面有offical 的士站,有錶跳唔駛講價共乘。於是坐的士返我住的地方。

待續

呢一篇分享住咁多先,下回再續。

沒有留言:

發佈留言