2016-09-12

‎走過烽火大地‬ - 伊朗, 德黑蘭 1 (背景)


2012年10月的時候,因為一啲同工作有關的原因,所以有機會去伊朗的德黑蘭‬,而最大件事係我到埗伊朗之後,先被伊朗接待一方通知個工作取消咗,最後係無計劃之下變咗去伊朗觀光。

最最最可惜的係,我由伊朗返到香港無即刻入晒啲相,之後我有一日坐101 巴士訓著係車上面比人偷咗部電話!!!!!! 無咗好多相.... :(

個段期間亦都係無線播緊《‎走過烽火大地》的前後。


少少城市的背景資料

德克蘭‬- 伊朗首都

人口:市區>八百萬;都會區 >一千三百萬
語言:波斯語 (同阿拉伯文好似,但兩樣野黎)
氣候:四季分明
貨幣:主要為Iranian Rials (IRR),另外除咗Rials 仲有Toman 之分;1 Toman = 10 Rials
時間:GMT +3.5 / 4.5 (夏令)
其他留意事項:1. 伊朗係禁酒 2.女姓要包頭巾 3.男人都唔可以短褲 4. 香港去要簽證,香港有伊朗領事館


香港前往德黑蘭方法:香港無直航機去伊朗,一般都會經中東,但都可以經北京、馬來西亞或者中亞國家轉機前往。我自己就係坐阿聯酋航空經杜拜去。



















降落伊朗中



記得當時同朋友講話去伊朗,好多人回應:「你去打仗呀?」「好危險呀!!!」

事實又係唔係呢? 我只可以話去伊朗絕對係一個Life changing experience,自從去完伊朗我發覺呢個世界好大,有好多唔同文化要親身感受,眼前見到嘅野同你腦入面的、聽過的完全唔同。

呢個旅程可以話啟發到我之後,勇於去唔同的地方/係生活上/工作上做事的方式。


仲有,唔好將伊朗(Iran) 同旁邊的伊拉克 (Iraq) 搞亂....

飛機降落緊,我已經比眼前的景象衝擊... 一片黃土
心情有啲興奮又有啲忐忑,諗緊唔知將要面對啲咩事呢... 仲有當時係未知唔駛做的...


IKA 機場
到達伊朗

正式到達伊朗,個機場比我感覺好靜同乾淨。

過海關比關員問咗幾句,CHINA? 個類... 問我係咪中國嚟個啲野啦,跟住我話from Hong Kong,佢地識李小龍... 就知我邊到嚟啦! good!

波斯文告示
只有好少量好少量英文












無人接機

出到去無人接機已經知出事,拎住封邀請信,好彩當地人熱心,幫我打去問下咩事,終於聯絡到主辦單位。

"....You can back to your country"

咀都O晒,飛咗十幾粒鐘先玩啲咁嘅野,最後我唔理堅持話入咗去先,熱心人就同主辦單位拎咗地址,我就再搵架的士入咗德黑蘭先。

沿途的風景對我嚟講都好新鮮,再加的士司機播埋中東曲風音樂... 到2016年的今日都仲記得!



  


講住電話飛緊架

德克蘭油好平,所以超多車,亦超多舊車




 




最後都到咗德黑蘭,settle down 啲野先。呢篇亦都打住咁多,接住落嚟下篇會介紹下德黑蘭的景點。

待續....

比多少少德黑蘭的相大家睇下先...


觀光塔 Milad Tower 

德黑蘭地鐵

德黑蘭街景

沒有留言:

發佈留言