2019-05-22

美國航空(AA) Flagship First 頭等體驗 | AA192 HKG > LAX


美國航空(AA) Flagship First 頭等體驗


對上一次坐美國航空(AA) 已經係2017年的事,而今次呢程機票係透過Etihad Guest 的哩數換的,一齊睇下坐AA國際線的頭等艙究竟係點樣啦!


===========================

比較 


===========================

Youtube 版

===========================

航班資料

航班 Flight:AA192
日期 Date:09/04/2019
航線 Route:HKG>LAX
航程 Flight time: ~約about 13小時hrs
客艙 Cabin:Flagship First 頭等
航機 Aircraft:波音 Boeing 77W


===========================

兌換資料

上面提到,呢一程機票係換返黎。咁話說,美國航空係Etihad Guest 的合作夥伴,而根據Etihad Guest 的Redemption table,換AA飛係按Zone 而唔係距離計算。

咁香港係屬於Table 入面的Asia Zone2,而Asia Zone2 <> North America 只需要55,000 哩者,抵到爛!!!

最弔詭的係換 Business 同 First 都一樣係55,000 哩者,咁係咪無理由換Business 先!?

而另一個問題相信大家想知就係,究竟我用咗幾多錢先得到110,000 的哩數呢?
Etihad Guest 係有家庭共享計劃,所以我得返黎嘅哩數就唔只靠我自己一個人飛,亦包括埋我家人飛的哩數。我計一計過,我地之前夾埋買嘅機票,只係比左港紙$31,536者,就已經我到十幾萬哩。

而換呢條飛的稅金係大約港幣$640 者... 所以坐頭等唔一定係有錢人嘅專利,仲有作為乘客的我地真係抵到爛! 😝

Etihad Guest 帳戶截圖

|參考資料:Etihad Guest 兌換AA 航班的哩數表 (外部連結)
https://www.etihadguest.com/content/dam/eag/glc/etihadguest/programassets/pdf/American-Airlines-redemption.pdf

===========================

AA192 Flagship First 之旅正式開始

機場設有 Flagship First 專屬Check in櫃位

Boarding pass 























The Pier 玉衡堂

坐First Class 上機前,緊係要入Lounge 食下 hea 下先

AA First Class 的乘客可以用因航的First Class Lounge
今程我選擇去The Pier
The Pier 內部

Dining Room 饌薈廳

First Class Lounge 同 Business Class Lounge 嘅分別,就係食野真係有一個餐廳
而唔係自助餐






À la carte Menu

Beverage Menu
Cathay Delight

Starter
Crab meat Focaccia

楊枝甘露

擔擔麵

















Pantry 輕饌坊

除咗有Dinning Room 仲有一個Pantry 提供各種輕食





Retreat 悠然軒

The Pier First Class Lounge 提供按摩服務
先到先得形式

當日我預早起飛前3個鐘入去都已經排到我要上機嘅時間,
即係無機會試 😢

Bureau 閱覽間



無得按摩,唯有齋hea
窗口對住一架Lufthansa 新Livery 的A380

===========================

上機食飽 Hea 夠就登機啦....



Flagship First 1A 位

Overhead compartment 寫明 Reserved for Flahship First

Welcome Drink & Nuts
另有拖鞋收埋係底
之後派睡衣
各種插頭收埋一道小門後
Seat Control
Menu
枕頭/床墊/棉被
Amenity Kit by This is Ground & Allies of Skin
同 Bose 耳機已經pre-set 好係枱面上
美國航空嘅Flagship First 除咗可以變床之外,
最大特色就係可以轉向枱面
===========================

起飛

AA192 係黃昏時間起飛,起飛無耐Crew就準備派第一餐啦!
Choice 係地面收welcome drink 嘅時候已經問好咗想食咩

明顯比之前坐Business 大的枱面
首先派啲零食同飲品

正式派餐前,
首先黎個 CANAPÉ 開胃菜

有魚子醬蛋白撻 加 Chilled Kale,Apple & Celeriac Soup

之後上湯

Lobster Saffron Bisque

湯 完到 Salad

Seasonal Greens

Salad 之後到Small Plate

Small Plate 揀咗Scallops

再之後先到Main
其實去到呢到已經好飽,因為上機前係Lounge 又食咗野,只不過為咗影比大家睇同唔想浪費食物先繼續食 😆

揀咗Pan-fried Salmon 好咸... 唔好食
食完個Main,Purser 仲問我食唔食甜品
雖然好想食,但真係太飽... 所以決定遲啲先食!
咁Purser 就幫我鋪床先

本班AA192 嘅Purser Babs,好Nice!
我問佢可唔可以影相,佢好大方話無問題!
完全同華人Crew 兩種態度
 (坐咁多航空公司都係華人Crew 唔鐘意上鏡,絕無針對航空公司 😌)


===========================



Amenity Kit

好啦,比大家睇下Amenity Kit 有咩啦!

This is Ground & Allies of Skin 出品
過夜用品齊全
呢個品牌啲護膚品唔錯 😁
===========================

隔咗一段時間,消化咗啲就食埋個甜品先
食返個新地軟雪糕

♯ 食軟雪糕 雪糕 雪糕....😆
上次坐AA 試過新地,覺得好好食
今次都無令我失望,味道一樣非常好
賣相比Business 靚少少
===========================

個野壞咗呀

食完甜品個Control 死咗,Reset 咗幾次都唔得
好彩個電視係Touch screen 叫做仲用到下,不過就開唔到頂燈同埋call light

===========================

之後就一路訓覺...💤 直到下一餐

===========================

起身去廁所 😝

中途如果肚餓,可以去前面Galley 拎野食
當然直接用call light 都無問題啦 😊
不過好似人人都訓覺,無人食野...

廁所


去完廁所睇到Crew mark 低咗個位Control 壞咗

===========================

降落前派多一餐早餐
因為個Control 死咗,只可以暗黑下食... 😩
早餐訓量夠,生果Fresh!
===========================

食完最後一餐,Purser 就黎offer 我10,000 AA miles 作賠償
不過我唔係玩開AA 所以唔想要miles,所以佢就留低卡片,叫我上網直接聯絡返AA

===========================

小評

Etihad Guest 可以用咁低miles 就換到AA 香港去美國的頭等,可以話係超值
不過就overall 體驗黎緊,First 同 Business 的差距唔算好大,Business Class 已經好好坐
真金白銀的話... 我坐Business 算囉

安全抵達 LAX

===========================

賠償


返到香港就跟進返壞Control 的問題
好快就收到AA的回覆,話會賠返美金$225 的Voucher 黎...
即係又要我坐AA者!?

不過截止貼文呢一刻我都未收到張Voucher 架

===========================

多謝收看

==============

==============
facebook專頁: Fasi Travel 花士遊
請多多支持比個like 啦!!!

沒有留言:

發佈留言