2019-05-27

[飛行體驗] 國泰航空 A350 商務艙 體驗 | CX851 SFO > HKG



國泰航空 A350 商務艙 體驗 | CX851 SFO > HKG

航班資料

航班 Flight:CX851
日期 Date:08/05/2019
航線 Route:SFO > HKG
航程 Flight time: ~約about 14小時hrs
客艙 Cabin:BUSINESS 商務
航機 Aircraft:AIRBUS A350-1000 (A35K ; B-LXE)

===========================

為咗唔好太辛苦,係SFO 留咗一晚,租架車停一日先返香港
 SFO 機場

Check in 櫃位有好多識廣東話的職員

CX851 Scheduled 01:15 返香港
前面仲有一班CX大約早50分鐘起飛返香港


一入禁區做完安檢轉左就係Lounge
(即係呢張圖的右手面)

各個Lounge 的入口

經過一條又靜又窄的走廊

國泰SFO 有自家Lounge
夜晚serve 兩班機
Lounge 內部




自助餐





擔擔麵
(賣相同味道都...同香港有少少分別)
 


電腦間

浴室
(記我要係Counter 排隊拎鎖匙喔)
沖完個涼就差唔多上機,Lounge 有Boarding announcement

===========================

準備返香港嚕!!!!!!



 
呢程應該係我第一程A350

  

CX A35K Business Class 



當日小弟,上到機第一個反應係,心諗:「CX 個Business咁咋!?」




Amenity 放係細櫃入面

IFE ok ge!

呢套Amenity... 個款唔吸引
我自己覺得cheap cheap 地,相比起我坐過的其他公司....

終於見識到A350 個Galley 係點
個JCL 咁多位黎計,呢個Galley都算係細到一個點

CX A350硬件黎計算係咁
有兩個機外鏡頁

呢張JCL 被直頭係質地劣
簿不得只,賣相都唔吸引
同樣Oneworld 計AA總可以多張床墊

Control panel - ok, looks good!
 之後派Welcome drink (唔記得影) 同Menu

收到份Menu 心諗做mud 9,咁大份?
一啲都唔覺大份就High class 啲,張被同枕頭賣相已經扣晒分

加分位 - 點餐分式
由於851 係當地時間01:15 起飛,香港時間06:40 到.... 所以我決定起飛前係Lounge 食多啲,上機一路訓Tune 時差算....
所以我無食supper ,Miss 咗國泰的新Service 😕

CX A350 終於有wifi 追上其他公司的標準
而且係connection 方面唔錯
反應幾快,even 用Safari 上cathaypacific.com 都快


 訓醒,好快有呀姐埋黎問食唔食早餐

我唔好粥粉麵,所以都係揀西式...


 訓一覺食少少野已經好快就返到香港了....




當日比schedule 早了大概45分鐘到

===========================

小評

用asiamiles 換返黎首試CX長途Business,Business 座位配套方面令人失望,Amenity呀,被呀呢啲堅差,跟住整張大Menu,完全係放錯重點。

至於軟件仲係優勝既...雖然因為我訓覺,無咩享用服務,但Crew的服務我自己感覺係非常好;係外站已經見有廣東話服務係滾動既,坐國泰的確係有令人提早返到香港的感覺
,不過對於非香港人黎講,呢個唔係加分位。另一位面Lounge 的質素都唔錯,食物選擇岩口味,仲有IFE 選擇都岩港人口味,至少我想睇既戲都搵到😂

最後,如果真金白銀買機票的話,如果CX係比對手貴一截的情況下,我會考慮坐其他公司囉...

===========================
facebook專頁: Fasi Travel 花士遊
Youtube 頻道: @fasii83
請多多支持,追蹤同比個like 啦!!!

沒有留言:

發佈留言